Зокрема, було презентовано 3-вісний сідельний тягач (6х4), призначений для роботи в складі 49-тонного автопоїзда, і 4,5-тонного розвозного електромобіля. Обидві моделі комплектуються електроприводами і блоками водневих паливних елементів.
Високотехнологічна воднева вантажівка оснащується модульною системою паливних елементів Zhongqi-Tianhe. Кожен Н2-блок здатний генерувати 120 кВт електроенергії.
За кабіною тягача розміщується 10 герметичних ємностей CIMC-Tianjin, в яких водень перебуває під тиском 70 МПа. Сумарний запас палива, що зберігається в них, дозволить проїхати автопоїзду близько 1000 км без дозаправки.
Ваговоз комплектується електродвигуном потужністю 360 кВт з максимальним обертовим моментом 2400 Нм. Також до оснащення електровантажівки входять флагманська кабіна Dongfeng і безліч сучасних систем безпеки.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, розвізний електромобіль, призначений для міської експрес-доставки, оснащується 180-кВтним електромотором і може проїхати близько 100 км з однією повною водневою заправкою.