BYD Q3 був розроблений відомим автомобільним дизайнером Вольфгангом Еггером. Тягач призначений для роботи в складі автопоїзда повною масою 37,5 тонн. Модель оснащена новою міцною кабіною, яка демонструє естетичний мінімалізм, і яка має порівняно невеликий динамічний опір.
Тягач приводиться в рух від електродвигуна потужністю 390 кВт. Він живиться від блоку літій-залізо-фосфатних батарей із сумарною місткістю 355 кВтгод.
Згідно з офіційними даними, пробіг електромобіля з однієї підзарядки складе близько 200 км. Крім того, вантажівка обладнаний двома зарядними портами (100 кВт DC) постійного струму, що дозволяє зарядити АКБ всього за 2 години.
В BYD Q3 застосована новітня рідинна система охолодження батарей з більш точним контролем робочої температури, що дозволяє досягти стабільної роботи електромобіля в різних кліматичних умовах, а також збільшити термін служби АКБ на 10%.
Інтер'єр Q3 також продуманий грунтовно. У приладову панель був інстальований 10-дюймовий РК-екран, а в середині центральної консолі знаходиться сканер пристрою розпізнавання осіб. Ця система може ідентифікувати водія або чужинця, а під час водіння може заблокувати деякі неправильні дії, на кшталт паління або розмови по мобільнику.
У комплектацію сідельного тягача входять система екстреного гальмування EBS, система стабілізації ESC, системою попередження зіткнень LDW/FCW, а також багаторівнева система рекуперативного гальмування.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, перед запуском у виробництво електровантажівки BYD Q3 пройшли ретельну програму дорожніх випробувань в різних умовах експлуатації. І виконали її успішно.