Дорожні випробування машини тривають ще з липня 2019 року. Автомобіль експлуатує транспортна компанія Logistik Schmitt в Північному Шварцвальді, і за цей час він пройшов майже 50 тис.км, виконав близько 5 тис. поїздок і перевіз понад 30 тис. т різного вантажу.
Із січня 2021 року еActros тестують на дорозі B462, де знаходиться електрифікована ділянка eWayBW. Машина щодня проїжджає по 250-300 км, що на 100 км більше, аніж раніше. Конструктивно розрахований на повну масу 25 т до недавнього автомобіль випробовували з завантаженням 4 т. На новому ж маршруті машина перевозить уже більший вантаж.
Нині триває активна підготовка до порівняльних тестів з електровантажівками інших виробників. У них також візьмуть участь машини, що живляться як від контактної мережі (через пантограф на даху), так і моделі на водневих паливних елементах.
Водночас Daimler Trucks не має наміру будувати вантажівку для контактної мережі. Виробник дотримується концепції акумуляторного живлення, як найбільш оптимального для міських і регіональних перевезень. Нинішнього літа компанія передасть для Logistik Schmitt вдосконалену вантажівку eActros зі збільшеним запасом ходу.
В 2024 році планується розпочати виробництво ще більш далекобійного варіанту — eActros LongHaul. Після цього на ринку з’явиться вантажівка Mercedes-Benz на водневих паливних елементах.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, глобальна стратегія Daimler Trucks & Buses передбачає переведення всього свого модельного ряду винятково на електроживлення вже до 2039 року, щоб до 2050 року цілковито очистити дороги від машин, що забруднюють атмосферу.
Нагадаємо, що ознайомитися із перевагами нових вантажних автомобілів Mercedes-Benz можна завітавши до ПрАТ «АТП «Атлант», офіційного дилера Mercedes-Benz в Україні.