Датська фірма Solid Wind Power займається установкою невеликих «побутових» вітротурбін потужністю від 10 кВт до 25 кВт. Їх замовляють приватні домогосподарства, малі підприємства, а також фермери. Зазвичай, генератори монтують на висоті до 30 м, а довжина лопатей не перевищує 14 м.
Нещодавнім придбанням Solid Wind Power став тривісний сідельний тягач Volvo, якому підготували відразу дві ролі.
Перше - це транспортна робота. Коли вантажівка відправляється на збирання нового «вітряка», то він у складі автопоїзда повинен доставити цілу вітроустановку на одновісному низькорамному напівпричепі. Цей трейлер із габаритною довжиною 11,9 м, 10-тонної віссю SAF і системою гідрокерування Tridec HF-E був виготовлений польською компанією Bodex.
За кабіною вантажівки встановлена потужна КМУ HMF 4020 K6, яка використовується при монтажі, і при обслуговуванні. Цей кран може піднімати вантаж вагою понад 6 тонн на висоту близько 6 м або переміщати майже 1 тонну на відстань більше 23 м.
Оскільки тягач повинен під'їжджати якомога ближче до місця установки турбіни, а дорога при цьому може бути нерівною, то було вибрано шасі з підйомною віссю. Це робить автомобіль більш маневреним і економічним.
Привід Volvo FH 460 6×2 складається з 460-сильного двигуна і 12-ступінчастої автоматизованої коробки передач I-Shift.
Коли потрібно буде виконати роботи по обслуговуванню вітряка, то тягач Volvo відкотить напівпричіп і встановить над сідлом (в призначених для цього кріпленнях) 10-футовий контейнер з мобільного майстерні. Тобто, важкий автомобіль перетвориться в сервісний транспортний засіб.
І монтаж, і ремонт, і просте технічне обслуговування виконується кваліфікованим персоналом. Двоє людей: водій + помічник навряд чи впоралися б із цим. Тому інтер'єр далекобійної кабіни Volvo FH Globetrotter був трансформований в так зване «бригадне» компонування. Заднє ліжко прибрали, а замість нього встановили два додаткових крісла Volvo з вбудованими ременями безпеки.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, завдяки цьому в тягачі можуть легально подорожувати чотири людини. При цьому відпадає потреба відправляти на роботу додаткову службову машину.