Мова йде про 60 (!) сідельних тягачів, кожен з яких призначений для роботи в складі 42-тонного автопоїзда. Цікаво, що лише в середині листопада 2020 Higer презентувала свій водневий сідельний тягач, а вже за півтора місяці замовник отримав цілих 60 нових вантажівок.
Ключову роль в дослідженні зіграла компанія Baowu Clean Energy. Її фахівці розробили технологію комерціалізації водневих паливних елементів, стосовно до потреб важких вантажних автомобілів. Були вивчені всі аспекти, включаючи виробництво і зберігання водню, відпрацьовані питання заправки, а також все, що пов'язано з експлуатацією нових електротранспорту засобів. При цьому заявляється, що термін служби водневих паливних елементів буде досягати 10 000 годин.
Щоб забезпечити успіх проекту, Baowu Clean Energy вже побудувала водневу заправну станцію з добовою продуктивністю понад 500 кг Н2.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, новий водневий тягач Higer обладнаний 130-кВтним блоком протонно-обмінних мембранних паливних елементів PEMFC, електродвигуном TZ460XSH52 з максимальною потужністю 400 кВт (544 к. с.), а також літій-фосфат-залізними акумуляторними батареями.