У покупців є вибір серед двох комплектацій і двох варіантів довжини колісної бази. Модель початкового рівня в стандартній комплектації оснащена електричними склопідйомниками, кондиціонером, круїз-контролем, парою підстаканників на центральній консолі і 6,5-дюймовою інформаційно-розважальною системою. Також є нове багатофункціональне рульове колесо і електронне ручне гальмо із функцією автоматичного утримання.
Більш розкішно оснащений Caddy Life, в якому додане шкіряне багатофункціональне рульове колесо, поперекову опору для передніх сидінь і велику 8,25-дюймову інформаційно-розважальну систему. Є також пара додаткових функцій, таких як знімний сміттєвий бак і ящики для зберігання речей під передніми сидіннями.
Автомобіль Volkswagen з довгою колісною базою Caddy Maxi має більше додаткового місця і третій ряд сидінь в задній частині автомобіля. Тут передбачена 10-дюймова інформаційно-розважальна система та цифрова приладова панель.
Покупці мають змогу обирати серед двох дизельних і одного бензинового двигуна. Обидва дизельні агрегати базуються на одному і тому ж 2,0-літровому чотирициліндровому двигуні з турбонаддувом, який доступний в двох варіантах - 101 або 120 к.с. Найменш потужний варіант в стандартній комплектації з'єднується із 6-ступінчастою механічною коробкою передач, а більш потужний варіант отримує 7-ступінчасту автоматичну коробку передач.
Обидва варіанти дизельних двигунів також оснащені новою системою «подвійного дозування» AdBlue. Volkswagen заявляє, що система знижує викиди оксидів азоту (NOx) за рахунок використання двох каталітичних нейтралізаторів SCR для подачі вдвічі більшої кількості AdBlue в вихлопні гази.
Єдиний варіант з бензиновим двигуном є оновленою версією 1,5-літрового чотирициліндрового бензинового двигуна Volkswagen з турбонаддувом, потужністю 112 к.с., а не звичайних 148 к.с. Він також з'єднаний з -6ступінчастою механічною коробкою передач, яка передає потужність на передні колеса.
Як передає SpecMachinery.com.ua, новий Caddy оснащений 19 різними системами допомоги водієві, включаючи систему допомоги при транспортуванні причепа і допомоги під час руху. Остання система використовує комбінацію асистента руху по смузі і адаптивного круїз-контролю для управління кермуванням, дросельної заслінкою і гальмами на автомагістралі.