Двигун і мости Sinotruk N7G виготовлені за ліцензією німецької компанії MAN, одного із співвласників бренду. 6-циліндровий двигун MC11.40-50 (MAN D20), об'ємом 10,5 л і потужністю 400 к.с., забезпечує досягнення максимального крутного моменту 1900 Нм при 1000 - 1400 об/хв. При цьому він відповідає стандартам Євро 5.
На Sinotruk N7G встановлена 12-ступінчаста механічна коробка передач, рульове керування із гідропідсилювачем ZF і гальмівна система Wabco.
За власної маси масі 15 тон, вантажопідйомність нового самоскида становить 26,5 т, що можна назвати чудовим показником. При цьому навантаження на передню вісь становить 9,5 т, тоді як на задні – разом 32 т. Тут встановлена гідравліка Hyva. Sinotruk N7G оснащений самоскидним кузовом напівкруглого типу із підігріванням. Його корисний об’єм становить 18 м3. Сам кузов виготовлений із високоякісної сталі марки К450. Товщина днища кузова дорівнює 8 мм, а бортів - 6 мм.
В базовому оснащенні новинки передбачено сталевий захист радіатора та двигуна. Слід відзначити посилену підвіску коліс. Передня підвіска виконана на напівеліптичних ресорах зі стабілізатором. Задня підвіска - балансирна, багатолистова зі стабілізатором.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, в комплектацію вантажівки входить також звуковий сигнал підняття кузова, підкрилки для задніх осей з нержавіючої сталі, захисний козирок над кабіною, тент із електричним приводом та ін. Відзначимо також, що в базову комплектацію Sinotruk N7G входять електросклопідіймачі, магнітола та кондиціонер.