Для вантажівок, що більшу частину часу проводять на дорогах, але іноді змушені пересуватися по бездоріжжю або слизькому дорожньому покриттю, DAF пропонує гідравлічний привід передніх коліс, що можна підключити одним натисканням. Нова система приводу PXP, розроблена разом з Paul Nutzfahrzeuge, буде доступна для тягачів DAF CF і XF 4x2 з двигуном PACCAR MX-11 або MX-13. Для інших типів шасі така можливість з'явиться пізніше в цьому році.
Для таких складних випадків компанія DAF пропонує версії тягачів CF і XF 4x2 з гідравлічним приводом передніх коліс, який можна підключити за допомогою перемикача на приладовій панелі. Якщо автомобіль визначає прослизання провідних коліс, PXP - Paul Xtra Power - підключається автоматично. Чим більше прослизання задніх коліс, тим більше тягового зусилля передається на передні колеса.
Підключення доступно до 4-ї передачі
Підключаємий передній привід DAF доступний на перших чотирьох передачах переднього ходу і першої і другої передачах заднього ходу. При швидкості вище 20 км/год (і/або на 5-ій передачі і вище) PXP повертається в режим очікування. Система знову включається на більш низьких швидкостях при необхідності її застосування.
Зручність управління і ефективність повністю збережені
Для підключення переднього приводу кожна колісна ступиця переднього моста обладнана гідравлічним мотором, що створює крутний момент не менше 6435 Нм при максимальному тиску в системі 360 Бар. Це забезпечує оптимальну продуктивність, довговічність та надійність. Унікальна особливість полягає в тому, що гідромотори приводяться дію гідравлічним насосом, встановленим безпосередньо на ВВП двигуна, що дозволяє знизити загальну вагу і заощадити простір. Крім того, гідравлічний насос може керувати такими компонентами, як крани, підйомники з гаком, стабілізатори та системи скіпового навантажування для максимально ефективної експлуатації автомобіля. Таким чином автомобілю досить одного гідравлічного бака, - а це також означає зниження власної маси і економію простору.
Завдяки новій системі PXP компанія DAF знову продемонструвала своє вміння створювати оптимальні рішення для будь-яких транспортних завдань. Крім того, регульований привід передніх коліс DAF забезпечує особливі переваги з точки зору продуктивності, маси і займаного простору на шасі.