Як SpecMachinery.com.ua розповіли в компанії-перевізнику, що тестувала автомобіль, результати вразили. «Ми дійсно отримали економію палива близько 3 л/100 км в порівнянні з попередньою моделлю» – кажуть в компанії.
«Звичайно, свою роль зіграв стиль керування водія, Олексія Макарова, його оцінка за системою Dyna Fleet – 92%. Далеко не всі водії можуть показувати такі результати. Але, навіть з поправкою на водійську майстерність, даний автопоїзд показує значну економію.
Безумовно в процесі експлуатації можуть з'явитися певні проблеми, пов'язані з великими витратами на ремонт, так як складна система може призвести до меншого ресурсу роботи» – додають в компанії.
За результатами тесту було прийнято рішення придбати автомобіль – як флагман паливної економічності в компанії «Транс-Логістик».
Нагадаємо, новий Volvo FH з функцією I-Save – тільки в цьому році виводиться на ринок. Автівка оснащена новим 13-литровим двигуном D13TC (460 к.с.) і оновленими функціями економії палива.
Двигун Volvo D13TC – новітня розробка інженерів, і є найекономічнішим на сьогоднішній день двигуном виробника для вантажних магістральних перевезень. У цьому двигуні використовуються поршні з запатентованою внутрішньої хвилеподібною структурою, яка оптимізує процеси згорання і підвищує продуктивність, направляючи тепло і енергію до центру циліндрів. Надлишкова енергія вихлопних газів використовується для передачі потужності двигуну через додаткову турбіну - так званий блок турбокомпаунда.
Двигун D13TC здатний підвищити крутний момент на 300 Н∙м, а це означає менше витрат палива і циклів прискорення для підтримки постійної швидкості руху.