UD Trucks, японський виробник малих, середніх і важких вантажівок, продемонстрував використання передових технологій автономного водіння при обробці сільськогосподарської продукції на одному з провідних сільськогосподарських переробних підприємств Хоккайдо.
В ході випробування, автономна вантажівка UD Trucks Quon рівня 4 (L4) імітувала транспортування цукрових буряків між об’єктами, розташованими поруч з житловими районами. Ці тестові випробування стали першою в історії Японії подією, коли великовантажна вантажівка автономно пересувалася дорогами загального користування.
Ініціатива розробки і запуску автономної вантажівки, в якій безпосередню участь взяли логістичний оператор Nippon Express і сільськогосподарська компанія Хоккайдо Hokuren, дозволить вирішити гостру нестачу робочої сили, що є серйозною проблемою для Японії.
Спеціально адаптована важка бортова вантажівка Quon L4 від UD Trucks працювала із середньою швидкістю 20 км/год за типовим маршрутом доставки від входу в зону приймання продукції, проміжного зберігання і кінцевої зони розвантаження.
Автомобіль Quon використовував мережеву RTK-GPS (Real Time Kinematic Global Positioning System), передову версію GPS, яка дозволяє забезпечити високу точність локалізації. Комбінуючи Network-RTK з технологією автономного водіння, можна домогтися більш високої точності в роботі автомобіля навіть в погану погоду або в поганих дорожніх умовах.
На даний час, компанія UD Trucks є лідером в Японії з використання автоматизації рівня L4 і прагне якомога швидше зробити останній крок на шляху до повної автоматизації рівня 5 (L5). Компанія веде активні розробки в широкому спектрі областей, таких як платонування вантажівок з використанням автоматизованих технологій водіння, логістичні центри і рішення, які використовують штучний інтелект (ШІ), а також безпілотні літальні апарати і передові системи стеження.