В липні 1992 року унікальний 1000-сильний КрАЗ-5460 приймав участь у Чемпіонаті Європи з трак-рейсингу на трасі Нюрбургрінг. Машина була виготовлена в єдиному екземплярі, а під капотом у гоночної вантажівки розташовувався танковий двигун 5ТДФ об’ємом 13,6 літра, який розвивав потужність в 1000 к.с. Цей мотор був розроблений спеціально для радянських танків Т-64 і Т-72.
Обладнаний таким двигуном КрАЗ-5460 вагою майже шість тон міг розганятися від 0 до 100 км/год за 13 секунд і розвивав максимальну швидкість 180 км/год.
Під час змагань у липні 1992 року КрАЗ-5460 не зміг проїхати фінальний заїзд, оскільки задній підшипник маточини вийшов з ладу. Замінити його було нічим, тому що це була унікальна деталь, зроблена під замовлення саме для гоночного КрАЗу.
Нещодавно КрАЗ-5460 завели і цілком ймовірно готують до продажу. У коментарях до свого відео автор повідомляє, що двигун та гальма КрАЗ-5460 «після ребілду», а все інше потрібно пофарбувати та підклеїти.