Mitsubishi Fuso Super Great цієї осені отримає автономну технологію другого рівня. Вона включає чотири системи допомоги водієві, включаючи Active Drive Assist, Active Brake Assist, інтелектуальний контроль фар і розпізнавання дорожніх знаків. Очікується, що автономні системи допоможуть знизити кількість аварій і підвищити рівень безпеки на дорогах, а також зменшать втому водія.
Active Drive Assist відповідає за роботу адаптивного круїз-контролю, який може використовуватися на будь-яких швидкостях і контролює рульове управління і гальмівну систему. Система за допомогою датчиків підтримує постійну дистанцію до інших транспортних засобів, включаючи не тільки автобуси і вантажівки, а й легкові автомобілі.
При цьому водій повинен утримувати руки на кермі, оскільки системи другого рівня відповідають лише за допомогу водієві, а не повністю автоматизують управління вантажівкою. Якщо водій прибере руки з рульового колеса, через 30 секунд пролунає попередження, а через 60 секунд система автоматично відключиться.
У компанії відзначають, що «найскладнішим завданням було утримувати велику і широку вантажівку в межах смуги, ширина якої становить від 3,2 до 4,4 м». Вантажні автомобілі більші і важчі легкових автомобілів, тому час, необхідний для фактичного переміщення автомобіля, в три рази більше, ніж для легкових автомобілів. «Було багато неправильних спрацьовувань, особливо там, де на перетинах нанесена пунктирна лінія», – зазначає Mitsubishi Fuso. Рішення було знайдено: для розпізнавання відстані і контролю позиції вантажівки використана камера інфрачервоного типу, яка відрізняється високою чутливістю і показує хороші результати навіть вночі.
Функція розпізнавання дорожніх знаків була вперше використана в Mitsubishi Fuso Super Great. «Інтелектуальне управління фарами автоматично перемикає дальнє і ближнє світло, оцінюючи ситуацію перед вантажівкою за допомогою камери.
Система Active Brake Assist задіює гальмівну систему, радар і камеру, встановлену на лобовому склі, щоб зменшити наслідки зіткнення. Вона розпізнає транспортні засоби та пішоходів. Втім, в компанії визнають, що вночі система поки працює гірше, ніж вдень.
Mitsubishi Fuso Truck & Bus зазначає, що тепер планує розпочати роботу над автономною системою четвертого рівня. Третій рівень буде пропущено, оскільки різниця в системах другого і третього рівня незначна.