Volkswagen Commercial Vehicles (VWCV) в даний час «шукає нові шляхи розвитку бренду», зазначає прес-служба компанії. Стратегія GRIP 2025+ конкретизує ці шляхи: розробка нових продуктів, модернізація заводів і розвиток нових послуг в області мобільності - передає SpecMachinery.com.ua.
2019-й в компанії називають вирішальним роком для трансформації VWCV. Під девізом We Transport Success стратегія GRIP 2025+ запропонує відповіді на ключові проблеми галузі: захист навколишнього середовища, цифровізацію, нові послуги мобільності і автономне водіння. У той же час, продукти для комерсантів і транспортні засоби для індивідуальних власників залишаться важливою основою бізнесу бренду. Однак вони будуть все більше доповнюватися інноваційною мобільністю і транспортними послугами.
Для реалізації поставлених завдань в Ганновері буде створена група з розробки автономного водіння. При створенні нових служб мобільності VWCV також використовує ноу-хау MOIA. Після успішного тестування в Ганновері дочірня компанія Volkswagen запускає в Гамбурзі в роботу повністю електричні шатли на основі VW Crafter.
Планована співпраця з новим партнером по альянсу компанією Ford також зміцнить конкурентні позиції VWCV.
Найбільш помітною ознакою того, що VWCV входить в електричну еру, є запуск у виробництво ID. BUZZ, який буде проводитися в Ганновері, починаючи з 2022 року. Це повністю електрична версія Т-серії.