Конкурс був оголошений в листопаді 1958 року. Цікаво те, що умовами конкурсу, який приводимо нижче, визначалися найдрібніші подробиці його конструкції:
«Конкурс на кращий зразок автомобільного знака
До 30 листопада оголошений конкурс на створення кращого зразка заводського знака для автомобілів, які буде випускати завод.
Заводський знак повинен являти собою художню компоновку заголовних букв Кременчуцького автомобільного заводу. Знак має виконуватися у вигляді накладки, розміри якої не обмежуються, але обов'язково сполучаються з загальною компоновкою переднього виду радіатора машини.
Літери знака повинні бути тисненими, тобто виступати на фоні поля накладки і, крім того, виразливість літер повинна підкреслюватись відповідним розмалюванням заводського знака.
Заводський знак розташовується у верхній частині облицьовки радіатора. Кріплення його здійснюється за допомогою двох гвинтів М6х1 з міжцентровою відстанню 120 мм.
Доповненням до заводського знаку повинен бути введений додатковий декоративний елемент, що встановлюється над заводським знаком на капоті аллігаторного типу, який, крім художнього оформлення, мав також використовувався в якості ручки для відкриття капота.
Матеріалом для виготовлення заводських знаків може бути обраний сплав марки МКЦС, або інший сплав, який забезпечує тривале збереження від корозії.
За кращий зразок заводського знака встановлено три премії: одна перша - 500 рублів, дві другі - 300 рублів, дві треті - 200 рублів.
Матеріали на конкурс надавати до відділу головного конструктора.»
Причина докладних вказівок розробникам знака очевидна. Він повинен був точно встати на місце емблеми Ярославського автозаводу: змінити на капоті ведмедя і табличку з написом ЯАЗ на облицюванні радіатора.
Переможець визначений не був через недотримання умов конкурсу. Авторів кращих робіт відзначили преміями. А на основі кращих пропозицій було рекомендовано знак доопрацювати і подати на розгляд повторно. У результаті до складання першого самоскида КрАЗ-222 «Дніпро» - була визначена власна символіка всієї лінійки нової продукції. Це був стилізований прапор Української РСР, що встановлювався на капот автомобіля. Він походив на гребінець і з точки зору технічної доцільності був вдалим рішенням, несучи в собі функцію ручки капота. Подовжена бічна проекція у вигляді таблички цього ж прапора з написом КрАЗ кріпилася до решітки радіатора. Розфарбування декоративних деталей повторювала офіційні кольори прапора Радянської України. Майже тридцять років КрАЗи ходили під цими прапорами.