За словами представників компанії, це нове рішення допоможе скоротити витрати на пальне при магістральних перевезеннях на величину до 7% без шкоди для ходових якостей вантажного автомобіля.
Volvo FH з функцією I-Save оснащений новим і найекономічнішим на сьогоднішній день двигуном D13TC від Volvo Trucks для вантажних магістральних перевезень. У цьому двигуні використовуються поршні з запатентованою внутрішньої хвилеподібною структурою, яка оптимізує процеси згорання і підвищує продуктивність, направляючи тепло і енергію до центру циліндрів. Надлишкова енергія вихлопних газів використовується для передачі потужності двигуну через додаткову турбіну - так званий блок турбокомпаунда.
Двигун D13TC здатний підвищити крутний момент на 300 Н∙м, а це означає менше витрат палива і циклів прискорення для підтримки постійної швидкості руху.
Серед інших характеристик I-Save можна виділити нові, економічні в плані витрати пального задні мости, оновлену систему I-See, що спирається на карти місцевості, яка аналізує підйоми і спуски дороги і адаптує рух автомобіля відповідним чином, а також має інтегроване програмне забезпечення для перемикання передач.
Сукупна підвищення продуктивності дозволяє скоротити витрати на пальне на 7% в порівнянні з двигуном D13 Euro 6 версії D.
«Ми пропонуємо комплексне рішення, яке поєднує в собі новітні технології, що дозволяють істотно знизити витрату палива для магістральних перевезень. І все це без шкоди для ходових якостей автомобіля», - розповідає президент Volvo Trucks Рогер Альм.
На європейських ринках Volvo FH з I-Save можна буде замовити з 11 березня 2019 року.