Третя спецділянка довжиною в 331 км була на шляху в оточение вулканами місто Арекіпа. На маршруті зустрічалися пухкі піски («феш-феш»), високі дюни, кам'янисті русла річки і тріальні зв'язки з великими каменями. Заїзд став серйозним випробуванням не тільки для гонщиків, але і для техніки.
Благополучним, хоча і непростим виявився етап для Олексія Вишневського. Під час підйому на одну з піщаних гірок він не зміг взяти дюну з першого разу, намагався здати назад, але там виявився камазовский екіпаж Айрата Мардеєва. Його вантажівка застрягла у воронці, марно намагаючись з неї вибратися.
Поки витягали КАМАЗ, під'їхав МАЗ Олександра Василевського, якому і вдалося «висмикнути» з пісків російський екіпаж. Той в свою чергу звільнив шлях для бойової машини Вишневського.
«На одному підйомі позаду нас у воронці застряг КАМАЗ Айрата Мардеєва. Я спускався вниз, але поки ми його не витягнули, я не міг піднятися в гору і виїхати. На допомогу прийшов Олександр Василевський. Після того як «висмикнули» Айрата, ми змогли самі піднятися і виїхати. Загалом, було непросто», - зізнався Олексій Вишневський.
Маршрут четвертого дня зв'яже між собою два перуанських міста - Арекипу і Мокегуа. Гонщикам підготували складну спецділянку протяжністю 405 км. Заїзд стане частиною марафонського етапу, тобто після фінішу екіпажі попрямують в закритий парк, де будуть змушені ремонтувати автомобілі самостійно.
Марафон «Дакар-2019» проходить по території Перу. Ралі-рейд займе 11 днів і завершиться 17 січня у Лімі. Гонщики мають проїхати близько 5 тис. км. Більше половини маршруту пролягає через піщані траси з величезними дюнами і іншими перешкодами.