У транспортний транш увійшли фургони Volkswagen Crafter та пікапи Peugeot. Ця техніка уже знана як в цивільному секторі використання, так і в силових відомствах, починаючи від армійських підрозділів, загонах тероборони, нацгвардійців і закінчуючи структурами поліції.
Скажімо, про Crafter йдуть лише схвальні відгуки. Що ходова, що силовий агрегат тут заслуговують найвищої оцінки. Особлива повага тут адресована ощадливому споживанню пального.
Практика показала, що 177-сильний двигун вантажного фургона у міському режимі бере 10 літрів на 100 кілометрів пробігу. На трасі витрата менша – 8 л/100 км, а у змішаному циклі серединка між цими двома показниками – 9 л/100 км.
Щодо Peugeot Landtrek, то попри екстрим та найскладніші завдання на позашляхові випробування й вправи на маневровість, розгін й скрупульозні заміри на споживання палива, ця модель стійко показує себе із найкращого боку.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, тепер такі машини нестимуть патрульну службу з охорони громадського порядку, а в національній гвардії стоятимуть на сторожі об’єктів критичної інфраструктури.