Модель Gixen оснащується потужним європейським електромотором, який живлять літій-залізо-фосфатні батареї ємністю 300 кВт.год.
Запас ходу за результатами внутрішніх випробування сягає 480 км. Передбачено також варіант батарей на 150 кВт, а також можливість встановлення дешевших, нікель-кобальт-марганцевих акумуляторів на 144 кВт/год марки LG.
У 2025 році планується виготовити дослідну партію з 20 електровантажівок, а серійне виробництво намічено на 2026 рік.
Зазначимо, що на початку листопада компанія Tata Daewoo Commercial Vehicles відзначила 30-річний ювілей.
Перша вантажівка Daewoo Trucks була зібрана на заводі в Кунсані 1995 року. До цієї знаменної дати виробник змінив свою назву – Tata Daewoo Mobility. Таким чином підкреслюється прагнення нових технологій, зокрема електромобільності.
Очікується, що до 2030 року 15% всіх автомобілів, що випускаються, будуть електричними.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, тим часом компанія має на меті збільшити щорічний випуск вантажівок з 10 тис. цього року до 14 тис. до 2026-го.