Випробування були організовані провідними німецькими журналами Fernfahrer та Transaktuell спільно з онлайн-платформою eurotransport.de.
Впродовж трьох років, починаючи з червня 2021-го, сім машин від провідних європейських виробників (DAF Trucks, IVECO, Mercedes-Benz, Renault Trucks, Scania и Volvo Trucks) працювали у компанії Fehrenkotter Transport & Logistic, що займається перевезенням сільгосптехніки.
Кожна з них пройшла понад 360 тис. км.
Переможцем став низькорамний тягач DAF 480 6х2 Low Deck, який впевнено обійшов конкурентів завдяки гарному співвідношенню ціни та продуктивності, надійній технології та солідним показникам у розділі витрати пального.
Зазначимо, що у випробуваннях брала участь модель DAF XF ще попереднього покоління. Сьогодні ж компанія DAF Trucks пропонує ще більш економічну модель – XF наступної генерації (див. фото внизу).
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, на нещодавній виставці IAA Transportation 2024 у Ганновері була представлена вдосконалена версія XF, яка витрачає на 13% менше пального, ніж переможець вищезгаданого порівняльного тесту.