Четвер, 10 жовтня 2024 09:45

Які вантажівки купували українці у вересні

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, експерти Інституту досліджень авторинку визначили найпопулярніші моделі у трьох сегментах вантажівок масою понад 3,5 тонни (окрім сідлових тягачів).

Це імпорт вживаних, внутрішні перепродажі та купівля нових машин, в тому числі — переобладнаних в Україні.

Динаміка ринку вантажівок

Обсяг ринку вантажних авто з повною масою понад 3500 кг у вересні склав 2 тис. шт.

Цей сегмент українського авторинку поступово збавляє темпи: наведений загальний показник менший на 10,1% відносно серпня поточного року, і також менший, на 21,5% у порівнянні з вереснем 2023 року.

Структура цього сегменту наступна: 77,5% (1581 шт.) — внутрішні перепродажі, 9,7% (198 шт.) — імпорт вживаних вантажівок, 3,9% — імпорт нових, 8,9% — продажі вироблених (або переобладнаних в заводських умовах) в Україні.

Загальна частка нових машин цієї групи складає 12,7%.

Топ-10 вантажівок на внутрішньому ринку

Найпопулярнішим типом у цьому підсегменті залишаються самоскиди, також зберігається попит на фургони та бортові версії.

Серед окремих моделей першість тут здобув Mercedes-Benz Sprinter, на другому місці, що, ймовірно, пов’язано з активізацією с/г робіт — КамАЗ 5511, третій — Mercedes-Benz Vario.

Найчастіше український автопарк минулого місяця поповнювали фургони з гідробортом, фургони, та контейнеровози.

Трійка лідерів новоприбулих вантажівок виглядає так: Mercedes-Benz Sprinter на першому місці, Mercedes-Benz Atego другий, та Iveco Daily на третій позиції.

Серед нових вантажних авто повною масою понад 3,5 т найбільший попит спостерігався на самоскиди та фургони. Інші типи (напр. сміттєвози чи автокрани) купували одиницями.

Серед окремих моделей лідирують продукти місцевого автопрому, точніше переобладнані місцевими підприємствами шасі або цілі автомобілі під спеціальні завдання.

Загалом помітне стабільне зниження попиту на вантажні авто з повною масою понад 3500 кг, така ж картина спостерігається і в суміжному сегменті — LCV. Там також щомісяця обсяги ринку все менші.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, це швидше за все є наслідком уповільнення бізнес-процесів у країні, що й призводить до зменшення попиту на транспорт для комерційної діяльності.




Інформація: