Водночас із вантажівкою Chassis Cab EV на ринок вийшла Special High-Top, що завершує модельний ряд Hyundai ST1. Для виробника це практично вилилося в продуктову лінійку.
Після презентації першого комерційного електричного фургона ST1 у квітні минулого року, до модельного ряду приєдналися дві нові моделі. Вже на початку 2024-го Hyundai випустив у Кореї для логістики ST1 Cargo та Cargo Refrigerated для доставлення.
За словами розробників, ST1 не що інше, як "бізнес-платформа з різними можливостями розширення". Саме тому нова ST1 Chassis Cab з відкритою платформою передбачає масу усіляких надбудов для різноманітної кількості бізнес-використань.
До речі, саме це спонукало європейського виробника Iveco Group запозичити у Hyundai Motor Company розробку такої кабіни для своєї серії машин eMoovy в середньому сегменті від 2,5 до 3,5 тонни. І не пожалкували.
Італійці ж взялися за випуск техніки з нульовим рівнем викидів для міських перевезень, у т.ч. для доставлення від дверей до дверей.
Випущений для корейського ринку Chassis Cab для роботи в міській зоні має чудові габарити: довжина сягає 5465 мм, ширина - 2015 мм, висота - 2005 мм.
У поєднанні з привабливим потенціалом батареї, що має місткість 76,1 кВт-год, такий автомобіль долатиме 327 км на одному заряді. Обидві згадані моделі завдяки укомплектованій швидкій зарядці набирають потенціал від 10% до 80% приблизно за 20 хвилин.
Своїх акумуляторних новачків Hyundai оснастила хмарною навігацією для відображення інформації в режимі реального часу, що сповіщають про найближчі станції зарядки електромобілів.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, система також відображатиме при цьому рівень заряду акумулятора та можливу відстань до зарядного пристрою.