Нещодавно компанією АВТЕК була поставлена замовнику партія із семи сідельних тягачів нової родини F-Line, яка дебютувала наприкінці 2023 року.
Зазначимо, що машини F-Line зовні відрізняються кабінами з оформленням носової частини на кшталт флагманської моделі F-Max. Достатньо подивитися на решітку радіатора та фари головного світла.
Змінився й інтер’єр. Водій, зокрема, оцінить 9-дюймовий дисплей мультимедійної системи. Доступні три варіанти кабіни: денна, спальна та спальна з високим дахом.
F-Line пропонується не тільки як магістральний тягач, але також як шасі для будівельного та комунального сегментів. Ці машини мають широкий вибір колісних формул (від 4х2 до 6х2, 6х4 та від 8х2 до 8х4).
Встановлюються два варіанти турбодизельних двигунів Ecotorq – робочим об’ємом 9,0 або 12,7 л, потужністю від 330 до 480 к. с.
На українському ринку зокрема пропонується тягач із двигуном у 450 «коней» (12,7 л), який агрегатується з новою 16-ступеневою автоматичною КП Ecotorq власної розробки.
Зазначимо, що останнім часом в Україні спостерігається підвищена зацікавленість до шасі Ford Trucks із різними кузовними надбудовами. Так, днями клієнту було відвантажено три сміттєвози Hidromak на шасі моделі 1833 (4х2).
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, ще раніше передано самоскиди на шасі Ford Trucks 3542 з 15-кубовими кузовами від вітчизняного виробника «Спецмаш». Заслуговує на увагу й 26-метрова автовишка Comet, встановлена на шасі моделі 1833 (4х2) відомим Заводом спецтехніки «Техкомплект».