За основу взято серійний магістральний тягач Freightliner eCascadia, який оснастили передовим обладнанням Torc Robotics – дочірньої компанії Daimler Truck, яка займається розробкою безпілотних автомобілів.
На даху можна побачити оригінальну аеродинамічну рампу, де знаходяться камери, лідари та радари. А сам блок керування, з потужним повітряним охолодженням, розташований безпосередньо в кабіні між сидіннями.
Для живлення всього цього обладнання встановлено чотири додаткові акумулятори по 12В. У результаті Freightliner eCascadia відповідає максимальному, 4-му рівню автономності.
Поки що це дослідний зразок, який планується поставити на виробництво вже 2027 року.
Зазначимо, що Daimler Truck тестує вантажівки з автономним керуванням ще з 2015 року. Freightliner Inspiration Truck став першим комерційним автомобілем із 2-го рівня автономності SAE, сертифікованим для доріг загального користування у США.
Сьогодні проводяться активні випробування дизельних Freightliner Cascadia 4 рівня автономності. У 2023 році такі машини працювали в компаніях Schnider та СR England, доставляючи вантажі за маршрутом Фенікс – Оклахома-Сіті.
Що ж до базового Freightliner eCascadia, цей електричний тягач був запущений у серійне виробництво в 2022 році. І на сьогоднішній день ці машини пройшли сумарно понад 9 млн км, працюючи в 55 різних компаніях.
Вони можуть комплектуватися різними варіантами батарей та ведучих осей, що забезпечує запас ходу 248, 352 або 368 км. На зарядку акумуляторів до 80% ємності потрібно близько 90 хвилин.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, машини отримали запатентований силовий агрегат Detroit ePowertrain та оснащуються різними системами безпеки Detroit Assurance, включаючи автоматичне гальмування Active Brake Assist 5.