Понеділок, 18 березня 2024 13:40

Рідкісні корейські «швидкі» KIA Bongo тепер працюють мало не на передовій

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, карети швидкої медичної допомоги на шасі KIA Bongo прибули до Києва з Кореї, але їх швиденько відправили в регіони.

Усі отримані від уряду Кореї та агенції міжнародного розвитку USAID 30 карет швидкої медичної допомоги і одна мобільна лабораторія вже відправлені в регіони.

Однією з перших спецтранспорт отримала Торецька міська військова адміністрація Бахмутського району Донецької області.

Такий автомобіль для місцевої лікарні, що практично межує з передовими позиціями армії, був вкрай необхідний. Автомобіль уже на місці й задіяний у чергуванні.

«Цей транспортний засіб буде використовуватися для забезпечення сталої роботи гуманітарних хабів Торецької громади та під час етапів евакуації цивільного населення громади», – повідомила на своїй сторінці в Facebook мерія Торецька.

KIA Bongo в умовах у прифронтової зони ще не працював. Але в лікарні Торецької громади йому раді, хоча не виключають виїзди на виклики під гуркіт канонади та свист мін.

Автомобілі швидкої медичної допомоги на шасі KIA Bongo прибули до України не тільки укомплектованими за стандартами Всесвітньої організації охорони здоров'я, але й вщерть завантажені «виробами медичного призначення та лікарськими засобами».

Медична версія фургона Bongo групи LCV в наших лікарнях і станціях швидкої  - явище рідкісне. Попри невеличкі розміри карети (6195x1818x2675), цей автомобіль не поступається ходовими можливостями, витривалістю та гарною амортизацією визнаним європейським «швидким».

Автомобіль з колісною формулою 4х2 має економічний 2,5-літровий двигун потужністю 130 к.с., який працює з механічною коробкою передач. У міському режимі «карета» буде брати десь під 11 л на 100 кілометрів пробігу, але на трасі можна вкластися в 8-9 л дизеля.

Тут щодо витрат палива слід врахувати сезонність, рельєф, а також стан дороги, через що про сталі величини можна говорити не за паспортними заявками виробника, а за фактом експлуатації карети на даній місцевості.

Плавний хід навіть на побитій дорозі забезпечить система підвіски на торсіонних пружинах та газових амортизаторах. В прифронтових умовах для транспортування лежачих хворих чи покалічених людей амортизація має велике значення.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, стабільну комфортну температуру в салоні забезпечує автономний незалежний від кабіни обігрівач. Для роботи в літню спеку тут є кондиціонер.




Інформація: