Машина має рекордний у класі коефіцієнт аеродинамічного опору Cd - всього 0,343, що підвищує економічність споживання пального на 7%.
Тягач розроблений на модульній платформі GXA-T, яка поєднує різні силові установки: на метанолі, водні та чисто електричну зі знімними батареями. Запас ходу варіюється від 500 км на акумуляторах до 1500 км із функцією розширювача ходу на метанолі.
Тягач Farizon Hometruck також оснащений функцією автономного керування другого рівня, включаючи проактивний адаптивний круїз-контроль.
У цьому автомобілі допомагають супутникова мережа Geely, кілька камер, лазерний радар, 4D-радар міліметрового діапазону, а також система панорамного спостереження високої чіткості - з кутом огляду 270 град.
Особливу увагу приділено комфорту водія. Кабіна тягача зсередини дійсно нагадує житловий будинок, з відповідними зручностями. Тут є не тільки холодильник, мікрохвильова піч і кавоварка, але навіть пральна машина.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, нещодавно тягач Homtruck у складі завантаженого автопоїзда витримав випробування холодом, подолавши 1341 км дорогами загального користування, між Хейхе та Чанчунем.