Його відмінною особливістю є кузов заднього розвантаження, виготовлений українським виробником комунальної техніки – підприємством «Влів» із Кременчука, також відомим під торговою маркою Viva.
Платформа об’ємом 10 кубометрів, із внутрішніми розмірами 4435х2300х1000 мм зроблена з надміцної сталі S355. Підлога має товщину 5 мм, а борти – 4 мм. Кузов піднімає та опускає італійська гідравліка IPT (Penta). Вантажопідйомність самоскида – 10 000 кг.
Що ж до шасі Ford Trucks 1833D (4х2), то воно розраховане на повну масу 18 т і комплектується 9,0-літровим двигуном Ecotorq потужністю 330 к. с. У парі з ним встановлена механічна 9-ступенева коробка передач Eaton.
Зазначимо, що «Влів» – не єдиний український виробник, який встановлює самоскидні кузови на шасі Ford Trucks.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, на нещодавній виставці «КомунТех-2023» у Києві на стенді АВТЕК можна було побачити самоскид моделі 1833 із 10-кубовою платформою, виготовленою вітчизняним підприємством «Спецмаш».