Модельний ряд складається з дев’яти моделей, включаючи варіанти для двох і чотирьох пасажирів, з довгим ліжком і майданчиком. Клієнти можуть вибирати між транспортними засобами, які працюють на газу або літій-іонних акумуляторах.
Industry Pro UTV оснащені стандартними гідравлічними дисковими гальмами на чотири колеса, триточковим ременем безпеки, пінопластовим сидінням морського класу, захисними каркасами при перекиданні, сертифікованими ROPS, кульовими шарнірами та втулками автомобільного класу.
Також - амортизаторами для важких навантажень, передньою частиною бампер, резервна сигналізація, клаксон, стробоскоп і задні ліхтарі.
Доступні настроювані варіанти швидкості 15 або 24 милі на годину. Landmaster співпрацює з Vanguard motors, Timken motors і трансмісіями Shaeffer.
Газові моделі: Pro 5, Pro 7, Pro 7 Crew і Pro 7 XL long bed оснащені двигуном Vanguard V-Twin EFI з трирічною гарантією.
Літій-іонні електричні моделі: Pro E, Pro E Crew і Pro E XL оснащені електродвигуном HD 600 з високим крутним моментом і повним приводом на вимогу. Агрегати мають вантажопідйомність понад 400 кг.
Літієві електростанції забезпечують пробіг до 50 миль із циклом зарядки від 6 до 8 годин. Акумулятор має термін служби 10 років, електричні з’єднання захищені від погодних умов і п’ятирічна обмежена гарантія.
Модель польового керування: транспортні засоби RVR 4x2 із низьким кліренсом забезпечують «найбільшу буксирувальну та вантажопідйомність у галузі», стверджує виробник.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, він також пропонує стандартний гідропідсилювач керма, регульовані ковшеподібні сидіння та передні та задні 2-дюймові зчіпні приймачі.