Для цивільного сегменту завод має чималу палітру машин різних розмірних груп і цього разу до Німеччини виробник везе універсальну модель Tatra Phoenix.
Вантажівка може використовуватися з різними надбудовами у сільському господарстві, будівництві, гірничодобувній промисловості, у комунальному господарстві, при утриманні доріг або пожежниками та рятувальниками.
В рамках цьогорічної виставки Agritechnica новачок Phoenix Euro 6 демонструватиметься у вигляді сідельного тягача у комплектації 4x4. Машина призначена для роботи з сільськогосподарськими напівпричепами для перевезення молока, зерна, овочів, фруктів, коренеплодів, тварин тощо.
Автомобіль комплектується унікальним і перевіреним шасі концепту Tatra з центральною з опорною трубою і незалежними підвісними піввісями з повним приводом. При цьому адаптація передбачає пересування як по сільськогосподарських угіддях, так і по звичайних дорогах з твердим покриттям.
Тут використано традиційне для виробника безкапотне компонування «кабіна над двигуном». У моторній ніші знизу стоїть дизельний агрегат Paccar MX-11 потужністю 330 кВт, що з’єднаний з автоматичною трансмісією Allison 4500PR з ретардером.
Максимальна маса автомобіля становить 20 тонн, максимальне навантаження на кожну вісь автомобіля може досягати 10 тонн, максимальна загальна маса транспортного засобу та причепа – 44 тони.
З таким вісьовим навантаженням автомобіль вписується в усі дорожні нормативи.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, щодо салону та робочого місця водія, то це двомісна кабіна з ліжком, під яким є речовий рундук. Тут стоїть залежне водяне опалення та незалежна система опалення й кондиціонування Airtonic.