Регламент передбачає наявність набагато повнішого обов'язкового серійного обладнання на всіх знову схвалених транспортних засобах, що випускаються.
Нове зведення правил під назвою «Загальні правила безпеки» (GSR) визначає стандартне та обов'язкове обладнання, яке має бути включене у всі вантажівки та тягачі з максимальною масою понад 3,5 тонни, зареєстровані станом на липень 2024 року.
Водночас він встановлює низку винятків, а також обов'язкові вимоги щодо дозволів на вантажні автомобілі, які діятимуть у період з 2026 по 2029 рік.
Серед нових вимог до транспортних засобів, розроблених та/або зареєстрованих станом на липень 2024 року, передбачено включення системи автоматичного запалення аварійних вогнів при екстреному гальмуванні — сильнішому, ніж зазвичай.
Вони також повинні бути обладнані камерами або датчиками заднього виду, а також датчиками або радарами для попередження об'єктів та/або людей у бічній сліпій зоні автомобіля. Поряд з цим вони також повинні включати радари для попередження про присутність людей і об'єктів перед вантажівкою, що рухається.
Іншими обумовленими вимогами є встановлення системи оповіщення про перевищення швидкості та встановлення на заводі системи, що запобігає запуску автомобіля до тих пір, поки не буде пройдено тест на наявність алкоголю.
Також потрібна наявність системи контролю часу водіння та стомлюваності. Крім того, вантажні автомобілі, причепи та напівпричепи мають бути оснащені системою контролю тиску у шинах.
При цьому регламент відклав до 2026 року запровадження системи моніторингу поведінки водія, яка попереджає про симптоми відсутності концентрації уваги на дорозі. Так само комплексна модернізація кабін для покращення огляду та зменшення сліпих зон відкладена до 2029 року.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, крім цього, у 2029 році стане обов'язковою чорна скринька — система для запису повної інформації про рух транспортного засобу у разі аварії.