Машина пропонується із шістьма варіантами колісної бази (2500 – 4750 мм) та кількох версіях по повній масі (від 4,25 до 8,55 т).
Двигун встановлюється потужністю 110 кВт (для моделей 4,55 – 6 т) або 129 кВт (7,49 та 8,55 т). Залежно від величини колісної бази застосовуються й різні за ємністю акумуляторні батареї: на 41 кВт/год, 83 кВт/год і 124 кВт/год.
Вони забезпечують запас ходу до 70 км, 140 км та 200 км відповідно.
Продаж нового eCanter стартує відразу на 17 європейських ринках: Франції, Іспанії, Португалії, Італії, Великобританії, Ірландії, Німеччини, Австрії, Швейцарії, Бельгії, Чехії, Данії, Швеції, Фінляндії, Словаччини, Греції та Польщі.
Зазначимо, що Fuso eCanter першого покоління з’явився у 2017 році та пропонувався лише в одному виконанні: повною масою 7,49 т, колісною базою 3400 мм та єдиною батареєю.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, на сьогоднішній день близько 550 таких автомобілів наїздили загалом понад 8 млн км дорогами Європи, Японії, США, а також Австралії та Нової Зеландії.