Гасіння таких «електричок» потребує немало часу, порівняно з машинами із ДВС. Завдання ускладнюється, якщо пожежа відбувається в обмеженому просторі - наприклад, у підземному чи багатоповерховому паркінгу.
Тому було виготовлено унікальну машину для такого роду надзвичайних ситуцій з електромобілями.
В її основу покладено тривісний позашляховик HILOAD (6х6), розроблений британською компанією Prospeed Motorsport на вузлах та агрегатах Toyota Hilux. Посилена конструкція дозволила збільшити повну масу до 5600 кг, а вантажопідйомність - до 3000 кг.
Вантажний відсік при цьому подовжили на 1230 мм. Габаритна висота становить всього 1850 мм, що менше ніж у багатьох позашляховиків.
Ще одна фішка HILOAD - інноваційна система пожежогасіння автомобільних акумуляторів, названа Сobra Ultra High Pressure Lance (UHPL).
За допомогою гідроабразивного обладнання вона пробиває днище автомобіля та впорскує у відсік з батареями воду під тиском 300 бар.
За незалежними дослідженнями Шведського агентства з надзвичайних ситуацій, така технологія дозволяє лише за 10 хвилин ефективно усунути загоряння акумуляторів. Для цього потрібно всього 240 л води, тобто п’ята частина всього запасу на HILOAD.
Це набагато практичніший спосіб, ніж занурення електромобіля у ванну з водою на тривалий час. Наразі пожежний HILOAD проходить випробування у Чехії.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, Prospeed Motorsport працює також і в оборонній сфері. Компанія розробила військові моделі HILOAD 4х4 та 6х6 - повною масою 5000 та 6500 кг відповідно, призначені для заміни застарілого парку Land Rover Defender та Pinzgaurer.