Новий проект до повсякденної продукції компанії можна віднести досить умовно, оскільки модель хоч і має повний привід, але на повноцінну машину для пересіченої місцевості комерційний мінівен Ford Tourneo Connect не тягне навіть після доробок.
Зате виглядає машина дуже переконливо. Вона адресована тому, кому заводське позашляхове виконання Active здається недостатньо брутальним.
Комплект доробок від Delta 474 включає матово-чорні 17-дюймові колеса Klassik-B із позашляховими шинами Grabber AT3. Для переднього бампера передбачено захисну трубу зі світлодіодними модулями PIAA.
Технічні доробки передбачають кіт від компанії Seikel, який за рахунок амортизаторів Koni FSD та проставок дозволяє збільшити дорожній просвіт на 20 міліметрів. Додатковий захист днища дозволяє відносно безпечно долати пересічену місцевість.
Програма тюнінгу Delta 474 сумісна з усіма варіантами Ford Tourneo Connect, але якщо покупець захоче машину з повним приводом, то доведеться обмежитися 122-сильним турбодизелем 2.0 EcoBlue та 6-ступінчастою механічною коробкою передач.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, тільки таке поєднання двигуна і трансмісії доступне з усіма привідними колесами.