Днями в Києві було помічено одного з них, який належить International Rescue Team з Бранденбурга. Він побудований на шасі IVECO Daily, яке нечасто зустрічається у нас в якості «швидкої».
Кузовну надбудову для нього виготовила іменита німецька компанія Binz.
Фургон виготовлений із склопластикових сендвіч-панелей та відрізняється оригінальним оформленням синіх проблискових маячків, які стильно інтегровані у верхні кромки даху, а також передні та задні стійки каркасу.
Зазначимо, що компанія Binz Automotive GmbH має багату історію. Вона була заснована ще 1936 року як фірма з виготовлення різних спецавтомобілів, у тому числі «швидких» та автобусних кузовів на індивідуальне замовлення.
У 1955 році вона випустила перший у світі автомобіль швидкої допомоги з цільнометалевим кузовом – на базі Mercedes-Benz 180, 180D і 190. У 1977-му було презентовано інноваційну «швидку» на базі Mercedes-Benz W123, а ще через два роки – і на позашляховику Gelandewagen.
1996-го виробництво швидких було перенесено на завод в Ільмінау, і цього ж року з’явилася нова модель на базі Srprinter.
2000-го компанія почала випуск нових кузовів для «швидких» – зі склопластикових сендвіч-панелей (для фургонів до 3,5 т) або алюмінієвих панелей (для машин з двосхилим ошиновуванням, масою до 4,6 т).
Через три роки з воріт підприємства вийшов перший німецький автомобіль швидкої допомоги з кузовом із армованого скловолокна – на базі Mercedes-Benz E-класу. А 2017-2018 роки ознаменувалися відкриттям нових виробничих майданчиків (№2 та №3).
Наступного року штат співробітників зріс до 200 осіб. А у 2021 році компанія Binz Automotive GmbH придбала центр модифікації автобусів MAN у Плауні (Саксонія).
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, сьогодні Binz Automotive GmbH пропонує різні спеціалізовані автомобілі: швидкої медичної допомоги, у тому числі військові, аварійно-рятувальні, поліцейські та штабні пожежні машини.