Випуск розгорнеться вже у другому кварталі цього року на австрійському заводі Steyr Automobile (колишнє підприємство MAN).
Йдеться про перший середньотоннажний електрофургон на ринку - модель Zero. Його вантажопідйомність становить 8600 кг, а повна маса - 16 т. Вантажний відсік розрахований на перевезення 16 європалет та має корисний об'єм 37,7 м куб.
Габаритні розміри машини: довжина 9460 мм, ширина 2550 мм та висота 3470 мм. Колісна база - 4800 мм.
Volta Zero відрізняється низкою інновацій. Зовнішні панелі кузова виготовлені з матеріалу на основі льону та біорозкладної смоли, розробленого компанією Bcomp.
Тут також вперше буде застосовано компактну електричну вісь e-Axle, що живиться від літій-залізо-фосфатних батарей ємністю 160 - 200 кВт.год. Максимальна швидкість обмежена 90 км/год.
Кабіна з низькою підлогою, як в автобусі, забезпечує зручність посадки-висадки. Водій також оцінить і широкий кут огляду 220 град. через панорамне лобове скло.
У комплектацію входять різноманітні системи допомоги. Це і камери заднього виду (замість зовнішніх дзеркал), у тому числі кругового огляду на 360 град. І система попередження про сліпі зони, а також система утримання на смузі руху, а також попередження про з'їзд зі смуги.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, Volta Trucks також планує освоїти випуск розвізних електрофургонів інших типорозмірів: повною масою 18 т та 12 т, а також невеликих 7,5-тонних машин. До 2025 року річний обсяг виробництва має сягнути 5000 одиниць.