За кілька днів до того, як 1 грудня Pepsi отримає свої перші електричні напівпричепи Tesla, Coca-Cola має власну приголомшливу новину - компанія розпочала постачання електричних вантажівок до свого автопарку .
Coca-Cola Europacific Partners (CCEP) використовуватиме 30 електричних вантажівок для доставки «останньої милі» місцевим клієнтам у Бельгії, перші п'ять з яких були вже виїхали на дороги минулого тижня.
Завдяки партнерству з Renault Trucks CCEP сподівається створити один із найбільших парків доставки електромобілів у Бельгії, перевівши п'яту частину свого парку вантажівок на електричні.
За даними Renault Trucks, виробник напоїв скоротить викиди CO2 на 75%, порівняно з дизельними вантажівками.
Coca-Cola буде використовувати електричні вантажівки для доставки, щоб щодня долати 200 км, або понад 40% від маршруту доставки виробника напоїв. Вантажівки EV заряджатимуться протягом ночі з місцевою інфраструктурою, що працює на 100% екологічно чистої енергії.
Ця новина з'явилася лише за тиждень до того, як 1 грудня Pepsi планує отримати першу партію довгоочікуваної електричної вантажівки Tesla Semi. 2017.
Тим не менш, Tesla нещодавно підтвердила, що її електричний Semi проїхав 800 кілометрів поїздку з повним навантаженням у майже 37 тон.
Заради справедливості слід зазначити, що нові електричні вантажівки Coca-Cola не належать до тієї ж категорії, що й Tesla Semi. Це вантажівки Renault E-Tech D та D Wide.
Для порівняння, Renault Trucks E-Tech D має один електродвигун із максимальною потужністю 250 к.с. і максимальним крутним моментом 425 Нм (із запасом ходу до 560 кілометрів), а D Wide Electric має подвійний двигун з максимальною потужністю 500 к.с. і крутним моментом 850 Нм. (трохи більше 300 км).
Напівпричіп Tesla - це вантажівка класу 8, оснащена трьома незалежними двигунами та запасом ходу до 800 кілометрів.
Повністю електричні вантажівки великої вантажопідйомності від Tesla і Volvo (Renault) Trucks покликані зробити революцію в транспортній галузі, яка робить найбільший внесок у викиди CO2 і найбільшою мірою залежить від викопного палива.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, впровадження Coca-Cola та Pepsi, двома найбільшими брендами електричних вантажівок для доставки є гарним прикладом того, що відбуватиметься у транспортній галузі.