Понеділок, 08 листопада 2021 09:43

Завершено випробування БТР «Хорунжий» і «Козак-2М1» із турецькими бойовими модулями

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, бронеавтомобіль «Козак-2М1» і модернізований БТР-60, оснащені легкими бойовими модулями SARP Dual і SARP KPVT турецької компанії Aselsan, завершили заводські випробування.

Захід відбувся на полігоні навчального центру ЗСУ «Десна» за участі Посла Турецької Республіки Ягмура Ахмета Гюльдере та гендиректора Aselsan Халука Гергюна.

Під час випробувань екіпажі Збройних Сил України та представників компаній НВО «Практика» і Aselsan виконали практичну стрільбу з ходу (модулі стабілізовані) та з місця по цілях, що з’являються та рухаються в наступальному бою.

За декілька діб, під час денних та нічних маршів, подолання спеціальних перешкод бронетехніка з бойовими модулями Aselsan пройшла сотні кілометрів і показала відмінні результати проходження перешкод.

Модуль SARP Dual дозволяє використовувати два види озброєння (такі модулі з українським ПТРК «Скіф» постачаються Катару). Варіант модуля, що був встановлений на бронеавтомобіль «Козак-2М1», оснащений кулеметами 12,7 і 7,62-мм.

У модулі SARP KPVT (варіант модуля Sarp Zafer) використовується 14,5-мм кулемет КПВТ. Модуль має можливість завантаження боєприпасів зсередини машини. Обидва модулі важать близько 400 кг.

В умовах, наближених до бойових, перевірялись вогнева потужність зброї і працездатність елементів систем модулів: прилади спостереження з можливістю денного і нічного бачення, лазерний далекомір і лазерний маркувальник, коригування балістики відповідно до метеорологічної інформації та типу боєприпасів дистанційне керування тощо.

Також у складних умовах бездоріжжя перевірили ходові якості носіїв – бронеавтомобіля та БТР.

БТР-60 «Хорунжий» – це глибока модернізація БТР-60, яке полягає у збереженні існуючої підвіски, заміною архаїчної «спарки» двох двигунів по 90 к.с. кожен на один 320-сильний Deutz з автоматичною коробкою Allison та глобальному перекомпонуванню машини.

Двигун на БТР-60М розміщується спереду, що дозволяє вивільнити корму для десантного відділення. А нова форма бронекорпусу, зі значно більшим внутрішнім простором (20,4 проти 16,1 куб. м), дозволяє використати цю машину під абсолютно інші задачі.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua ,крім того, зріс рівень бронювання з ПЗСА-2 до ПЗСА-4 та додався захист від 6-кг фугасів.

 




Інформація: