Про це заявив генеральний директор компанії Роман Шимонов.
«Ми на завершальній стадії планування локалізації частини нашого виробництва в Україні», — розповів в інтерв’ю Шимонов.
Він наголосив, що від початку повномасштабного російського вторгнення до компанії влаштувалося понад 200 біженців з України. За час своєї роботи вони отримали необхідний досвід та прагнуть повернутися додому, щоб продовжити роботу вже там.
Представник компанії озвучив, що вже зараз в Україні працює кілька сервісних центрів, які обслуговують бронемашини Roshel, які використовуються Силами оборони.
Не виключено, що саме на базі одного з таких центрів і буде розгорнуто часткове виробництво бронемашин, однак сам Шимонов не розкрив це питання.
У компанії розраховують, що локалізація виробництва в Європі значно спростить логістику та вихід на нові ринки.
Майбутній завод в Україні, зокрема, очікується завантажити замовленнями від країн-донорів, зокрема, Сполучених Штатів, які обрали Roshel єдиним постачальником MRAP в Україну.
За словами Шимонова, створення виробничих потужностей у Німеччині також є частиною стратегічного плану розширення можливостей Roshel за межі Канади та США.
«Раніше ми зосереджувалися переважно на північноамериканському ринку, але в міру збільшення нашої експортної діяльності, особливо в Європу, важливо мати місцеві виробничі потужності.
Нещодавно ми розгорнули партію транспортних засобів у Боснії, і зараз ми працюємо над кількома замовленнями для інших європейських країн.
Наявність виробничих потужностей у Європі поліпшить нашу здатність ефективніше обслуговувати ці ринки та швидше реагувати на їхні потреби», — розповідає він.
На думку керівництва компанії, сильною їх стороною є майже автономне виробництво бронетехніки, що виражається у відсутності субпідрядників. Roshel самостійно виготовляє всі елементи машини, окрім ходової частини, яка береться готовою від Ford F-550.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, окрім того, компанія також займається диверсифікацією своєї продукції. Окрім уже добре відомих в Україні бронемашин Roshel Senator та їх розвитку у версії MRAP, розробники також проєктують електричну машину та платформу з колісною формулою 8х8.