Нові фронтальні колісні навантажувачі DL220-7 і DL250-7 являють собою конструкцію наступного покоління, що включає потужний новий двигун стандарту Stage V.
Новинки отримали плавну чутливу гідравліку та допоміжні водяні системи. У стандартній комплектації вони оснащені третім золотниковим клапаном з регульованим потоком і функцією фіксації, що забезпечує постійний потік для навісного обладнання з гідравлічним приводом, а четвертий золотниковий клапан доступний в якості опції.
Оператори можуть легко і зручно керувати гідравлічним устаткуванням за допомогою пропорційного перемикача на джойстику. Також доступні різні варіанти шин, додаткова противага масою 300 кг і широкий вибір навісного обладнання для максимально широкого діапазону робіт.
Стандартна місткість ковша на DL220-7 і DL250-7 становить 2,3 і 2,5 м3 відповідно. Z-кінематичний підйомний важіль забезпечує високе зусилля відриву і вантажопідйомність, особливо для важких матеріалів, а також великий кут розвантаження для ефективного скидання липких матеріалів.
Обидва колісних навантажувачі доступні в версіях HL з високим підйомним важелем і противагою 300 кг, де потрібна велика висота розвантаження і підвищена універсальність. Система LIS (Load Isolation System) забезпечує більш плавну їзду і більший комфорт для оператора, а також більш високу продуктивність за рахунок поліпшеної стійкості при русі колісного навантажувача.
Підйомний важіль амортизується гідропневматичним акумулятором, пов'язаним з гідравлічною системою підйомника, що діє як амортизатор. Це забезпечує скорочення часу циклу, більш високу продуктивність і кращу паливну економічність при виконанні вантажно-розвантажувальних робіт.
У стандартній комплектації DL220-7 і DL250-7 оснащені автоматичною 4-ступінчастою коробкою передач з перемиканням під навантаженням і мостами з диференціалом підвищеного тертя (LSD).
Опціонально доступна 5-ступінчаста трансмісія з перемиканням під навантаженням з гідротрансформатором з блокуванням крутного моменту і посилені мости HDL, що забезпечують поліпшене зчеплення з дорогою за допомогою диференціальної гідравлічної блокування (DHL), особливо в умовах високих навантажень.
Крім того, в трансмісію внесені удосконалення, які дозволили операторам збільшити швидкість руху на 11% до максимальних 40 км/год.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, новий 6-циліндровий двигун Doosan DL06V Stage V потужністю 119 кВт (160 к.с.) і 128 кВт (172 к.с.) забезпечує на 5% економніше споживання палива, аніж у машин попереднього покоління.