Перші позашляховики Great Wall на водневих паливних елементах будуть представлені вже в цьому році. Крім цього компанія запустить в дослідну експлуатацію сотню 49-тонних вантажівок з водневими енергетичними установками.
У керівництва Great Wall наявні амбітні плани щодо водневих технологій. У найближчі три роки компанія інвестує в цей напрямок три мільярди юанів ($ 457 млн.). У 2022 році на зимових Олімпійських іграх в Пекіні дебютує електромобіль представницького класу на паливних елементах, до 2023 року GWM намір стати лідером з виробництва подібних машин в Китаї, а в 2025-м увійти в світову трійку лідерів на ринку водневої енергетики.
Легкові електромобілі на паливних елементах будуть побудовані на адаптованої версії платформи L.E.M.O.N., яка також застосовується в нових кросовери бренду Haval. Силові установки матимуть модульну конструкцію, яка дозволяє комбінувати між собою різні варіанти двигунів, тягових батарей, систем паливних елементів і систем управління, а також балонів з воднем, розрахованих на тиск до 70 МПа. Очікується, що потужність силових установок в таких автомобілях сягатиме 200 кВт (270 к.с.).
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, воднева стратегія Great Wall Motor охоплює не тільки розробку і виробництво автомобілів на паливних елементах, але також організацію поставок водню споживачам.