Пробну партію цих машин вже виготовив завод Ford в мексиканському місті Ермосільо. Про підготовку до виробництва компактного пікапа Ford на платформі С2 (першим її отримав в 2018 році Ford Focus четвертого покоління) стало відомо минулого літа. Тепер повідомляється, що повноцінний старт виробництва вантажівки призначений на липень поточного року.
У документах пікап поки фігурує без імені під позначенням C-Pick Up, але американські ЗМІ в один голос стверджують, що новинка буде називатися Maverick. Під цим ім'ям в 70-х вироблялися компактні купе і седани Ford, в 80-і роки його присвоїли клону великого позашляховика Nissan Patrol під маркою Ford, в 90-е - клону компактного позашляховика Nissan Terrano II під маркою Ford, в 2000-і - оригінальному компактному кросоверу на платформі CD2, який був також відомий під ім'ям Escape, і мав клонів в особі Mazda Tribute і Mercury Mariner. Загалом, ім'я Maverick не закріпилося за якимось конкретним типом автомобіля і тепер його, мабуть, буде носити пікап.
Слід взяти до уваги, що на заводі в Ермосільо з літа 2020 року випускається компактний кросовер Bronco Sport. Очевидно, що в технічному плані Maverick і Bronco Sport будуть максимально уніфіковані, тобто під капотом Maverick слід очікувати рядні бензинові турбомотори сімейства EcoBoost: 1,5 л (183 к.с., 258 Нм) і 2,0 л (253 л. с., 375 Нм).
У Bronco Sport вони поєднуються тільки з 8-ступінчастим гідромеханічним «автоматом», але Maverick, можливо, в базі отримає МКП і передній привід. А ось на вершині лінійки може з'явитися гібридна версія.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, американські ЗМІ очікують, що базова версія Maverick буде коштувати в США близько 20 тисяч доларів.