Компактний пікап Strada, який бразильський підрозділ «Фіата» випускає для ринків Латинської Америки і Європи з 1998 року, вперше пережив повноцінну зміну поколінь. Модель зберегла свою легкову сутність, перебравшись на платформу сучасного хетчбека Argo, a візуально стала нагадувати зменшену версію пікапа Toro.
Перші зображення нового Strada виробник опублікував ще в лютому, а тепер поділився і всіма технічними подробицями. Габарити вантажівки - 4480x1732x1608 мм, відстань між осями - 2737 мм, кліренс - 208 мм. Оригінальний кузов роботи Джорджетто Джуджаро був виключно двухдверним, але його наступник має і чотирьохдверну версію. У цьому випадку довжина вантажної площадки становить 1173 мм, вантажопідйомність - 650 кг. Пікап з однорядною кабіною може перевезти 720 кг вантажу.
Спереду новий Fiat Strada має пружинну підвіску McPherson, ззаду - нерозрізну балку з ресорами. Повного приводу модель так і не дочекалася, хоча років п'ять-шість тому такий варіант розглядався: тоді передбачалося, що наступне покоління побудують на базі Mitsubishi L200. При цьому вже в стандартному оснащенні новинки передбачена електронна імітація блокування диференціала. Моторну гамму склали два агрегати: старий 1,4-літровий на 88 к.с. та 123 Нм і сучасніший 1,3-літровий на 109 к.с. та 139 Нм. Обидва поєднуються з п'ятиступінчастою механікою.
Початкова комплектація Fiat Strada вийшла скромною. При цьому, наприклад, повноцінної кліматичної установки немає навіть на топовому рівні оснащення. Зате дорогі версії пікапа зможуть похвалитися світлодіодними фарами і сучасною мультимедійною системою з семидюймовим екраном.
За попереднім планом новий Strada повинен був вийти на домашній ринок вже в квітні, але через коронавірус бразильський завод зупинили, тому продажі почнуться тільки в другій половині року. Очікується, що після дебюту в Бразилії пікап з'явиться в Мексиці. Як і в минулому поколінні, там він буде відомий під ім'ям Ram 700.