Volkswagen Commercial Vehicles підвів підсумки торгового 2019 року, в сукупності реалізувавши 491 600 одиниць легких комерційних автомобілів клієнтам по всьому світу, що на 1,6% менше, ніж 499 700 автомобілів реалізованих машин роком раніше.
Як повідомляє виробник, основними факторами низького рівня реалізації стали скромне зростання продажів на європейських ринках, а також кризова економічна ситуація на Близькому Сході, в Південній Америці та Австралії.
Що стосується Західної Європи, то марка поставила клієнтам 338 600 автомобілів, додавши 0,5% (в 2018 році 337 000 од.). Німеччина стала найбільшим ринком збуту бренду з відвантаженням 126 600 автомобілів, поступившись 0,8% проти 127 600 автомобілів в минулому році. Великобританія відчула приріст 2,4%, де було відвантажено 48 200 одиниць (2018 рік – 47 000 машин). Іспанія аналогічно з Італією в плюсі, де прибавка 8,4% з підсумком 18 000 автомобілів і 0,4% з 13500 машин відповідно. Франція зменшила попит на 3,8% (20 300 транспортних засобів).
У Східній Європі компанія зафіксувала стабільно позитивні показники в 2019 році, коли в цілому клієнтам було поставлено 47 600 автомобілів зі збільшенням на 8,8%.
У Північній Америці, в Мексиці відвантаження комерційних автомобілів Volkswagen збільшилося на 18% і склало 11 300 одиниць. У Південній Америці продажі впали на 14,5% і склали 38 000 автомобілів. У цьому регіоні Бразилія досягла показника 18 900 відвантажених одиниць (+ 6,6%) і стала найбільшим індивідуальним ринком регіону в 2019 році, а в Аргентині продажі впали на 30,4%, склавши 11 200 одиниць.
До країн Африки Volkswagen Commercial Vehicles поставив 20 700 автомобілів на рік з приростом 7,4%, а азіатсько-тихоокеанський регіон просів на 13,4% (23200 од.), Що було пов'язано, зокрема, з економічним спадом і стихійними лихами в Австралії.
Геополітична напруженість на Близькому Сході і падіння валютних курсів, особливо в Туреччині, привели до того, що обсяг відвантажених автомобілів Volkswagen в регіоні Близького Сходу знизився на 35,8% і склав 12 200 одиниць. Триваюча нестабільна кон’юнктура ринку в Туреччині, зокрема, привела до різкого падіння продажів компанії на 42,2%, які склали 9 500 автомобілів (у попередньому році було 16 450).
Якщо розглядати картину продажів модельного ряду, то вона виглядає так: T series (192,455 од., -4,8%), Caddy (155136 од., -1,8%), Amarok (72513 од., -10,4% ) і Crafter (70,974 од., + 21,4%). Як бачимо, тільки продажі моделі Crafter показали позитивну динаміку.