SpecMachinery.com.ua розповість про найважливіші та найцікавіші експонати всіх трьох виставок. А почнемо зі стенду українського заводу «Техкомплект», який привіз на «Комунтех-2019» цілий асортимент спецмашин на різних шасі. Розглянемо їх докладніше.
Почнемо з італійських автогідропідйомників ТМ Comet і Oil & Steel, розрахованих на вантажопідйомність до 250 кг. Робоча висота підйому 14-28 м. Цікавий факт, що близько 90% українського ринку автогідропідйомників належить «Техкомплект». Вони виготовляються на заводі в Полтаві з високим ступенем локалізації, що здешевлює виробництво.
Крім, гідропідйомників, «Техкомплект» представив аварійно-ремонтні машини на базі Peugeot Expert і Gazon Next. Цікаво, що кузова для аварійно-ремонтної спецтехніки, а також вахтових автобусів, бригадних автомобілів, житлових модулів і інших видів спецтехніки виготовляються в Київській області, в Макарівському районі. Тут розташована другий виробничий майданчик «Заводу спецтехніки «Техкомплект».
Самоскид на шасі ГАЗон Next українського заводу «Техкомплект», підйомник АПГ 18 Comet 19 | 2 | 9 (11) HQ на шасі IVECO Daily. Максимальна робоча висота 18 м.
Також був привезений самоскид з тристороннім розвантаженням об’ємом 6-10 м3 і вагою до 4 тонн на шасі ГАЗон Next. А ще, вперше, на виставці «Комунтех» демонструється 12 м3 автоцистерна на шасі МАЗ-5340 для транспортування, роздачі і обліку нафтопродуктів щільністю до 860 кг/см3. Це перша автоцистерна такого обсягу, випущена «Техкомплект».
Крім цього на стенді компанії «Agsolco Ukraine» був представлений автопаливозаправник на китайському шасі JAC N82. Ця новинка обладнана двосекційною цистерною об'ємом 5 м3. Ще встановлені: лічильник, фільтр очищення палива, є заправний пістолет з запобіжником переливу і рукавом довжиною 10 м і т.д. Машина може використовуватися для безпечного перевезення нафтопродуктів щільністю до 860 кг/м3.
Плавно перейдемо на виставкові площі компанії AutoRegion. Найцікавіша новинка – це іранський автобус Ognab Maral 4212 на спеціальному шасі Scania K400IB. Машина відрізняється цілком сучасним дизайном і декількома варіантами оснащення салону. У люксовому виконанні автобус може перевозити 33 пасажири, а в комфортному 44. У найдешевшому варіанті – 51. Двигун Scania Euro 5 раб. об'ємом 12,74 л потужністю 400 к.с. Швидкість 90 км/год.
Іранський автобус Ognab Maral 4212
Друга новинка – корейський автопідйомник Horyong SKY 3004N c максимальною робочою висотою 30 м. Відрізняється підвищеною безпекою за рахунок електронного управління, є бездротової пульт дистанційного керування. Вантажопідйомність 400 кг.
Корейський автопідйомник Horyong SKY 3004N
Далі розглянемо що представила компанія «Альфатех». По-перше, це новий екскаватор Hyundai Robex 180w-9S, експлуатаційної масою 18,4 т. Оснащений мотором Mitsubishi потужністю 126 к.с. Довжина стріли 5,1 м. Глибина копання 5,4 м. Радіус копання 8,7 м. Передбачено змінні ковші 0,39-1,05 м3. Зусилля копання на ковші 117,2 кН.
Екскаватор Hyundai Robex 180w-9S експлуатаційною масою 18,4 т.
По-друге, дві нові машини американської фірми Bobcat: міні-навантажувач S530 (випускається в Чехії) і екскаватор-навантажувач B730 (Туреччина), а також велика кількість додаткового навісного обладнання до них. Перший вантажопідйомністю 869 кг з продуктивністю насоса 101,1 л/хв. Дизель Kubota 49,5 к.с. Висота підйому 3,9 м. Швидкість до 17 км/ч.
Другий – B730 оснащений мотором Perkins 100 л.с. Насос 154 л/хв. Місткість вантажного ковша 1,1 м, вантажопідйомність 3,5 т. Висота підйому – 3,52 м. Екскаваторний ківш вміщає 0,1-0,25 м3. Радіус копання – 8,1 м. Вага машини 8,6 т. Модель B730 відрізняється збільшеною в порівнянні з попередником площею кабіни (7,04 м2), поліпшеним оглядом, важільним і джойстіковим управлінням, особливо комфортним сидінням та іншими приємними «дрібницями». КПП – ZF PowerShift. Максимальна швидкість машини – 40 км/ч.
Bobcat S530
Bobcat B730
На стенді «Юромаш» були представлені міні-навантажувачі Gehl V270 і R190 (Manitou Group) вантажопідйомність 1225 і 862 кг відповідно, а також катки AMMANN ARX26 і ARX26K. Останній відрізняється робочої масою 2230 кг, потужністю двигуна 30 л.с. і шириною сталевого вальця 1200 мм. Ззаду встановлені пневмошини.
Котки AMMANN ARX26 і ARX26K і мініасфальтоукладач AFW152
Найцікавішим експонатом став мініасфальтоукладач AMMANN AFW152. Він відрізняється настільки невеликими розмірами, що може працювати в важкодоступних куточках щільної забудови. Наприклад, в старих двориках історичного центру. Робоча ширина: від 250 до 1650 мм. Маса: 1150 кг.
Мініасфальтоукладач AMMANN AFW152
Агрегат оснащений дизелем повітряного охолодження Hatz 1b40 8,6 к.с. Теоретична продуктивність 35 т/год. Товщина укладання 5-100 мм. Швидкість до 5 км/год. Швидкість укладання до 25 м/хв.
Мінінавантажувачі GEHL V270 і R190
Київська NFA Machinery и полтавська «Нафто-Автоматика» представила три новинки. Перша – аварійний фургон на шасі Isuzu NPR75K-L створений спільної з черкаської фірмою «Полікар», розрахований на 7 осіб (з водієм). Друга – IVECO Eurocargo 4x4 з краном-маніпулятором HIAB X-CL 8. Максимальна вантажопідйомність 2 т при висуненні стріли на 3,7 м. Максимальне висунення – 7,5 м. Третя машина – сміттєвоз ФПВ-442-МВ із заднім завантаженням на шасі МАЗ-5340С2 з коефіцієнтом ущільнення 6:1.
Аварійний фургон на шасі Isuzu NPR75K-L
Як завжди, на виставці були представлені кращі зразки китайського автопрому з встановленими спецкузовами. Новинка цього сезону – сміттєвоз EFE із заднім завантаженням, встановлений на нове шасі Shacman L3000 220 c новою кабіною як у MAN TGA сучасного дизайну. Коефіцієнт пресування сміттєвоза 6:1, вантажопідйомність 8 тонн. Повна маса машини 18 т. Шасі оснащене популярним дизелем Weichai 220 к.с., швидкість 80 км/ч.
На стенді кременчуцького виробничо-комерційного підприємства «Альфатекс» можна було детально вивчити різні варіанти спецкузовів вітчизняного виробництва на шасі китайської вантажівки Dayun CGC1120 повною масою 12 т. Машина оснащена пневматичними гальмами, дизелем Weichai потужністю 245 к.с. Швидкість до 90 км/ч.
Новинка – сміттєвоз із заднім завантаженням АТ-4021 з встановленим поворотним відвалом також власного виробництва шириною в 3 м. Об’єм бункера 7-11 м3. Маса завантажених твердих відходів 5,1 т. Коефіцієнт пресування – 6: 1. Привід робочих органів – гідравлічний.
Український сміттєвоз «Альфатекс» з заднім завантаженням АТ-4021 на шасі Dayun CGC1120
Крім того, підприємство «Альфатекс» представило сміттєвоз АТ-4022 з боковим завантаженням та з встановленим відвалом АВС 2,7 шириною 2,7 м, об'єм бункера 12 м3. Також на стенді можна було ознайомитися з телескопічним автопідйомник Socage T318 (висота підйому 18 м, вантажопідйомність 250 кг) на шасі МАЗ-4371Е2 з розширеною на ще один ряд сидінь кабіною. Кабіна перероблена на заводі підприємства. Місткість – 5 осіб.
Сміттєвоз АТ-4022 з боковим завантаженням та з встановленим відвалом АВС 2,7
На спеціальному стенді, що імітує сильно пересічену місцевість, кар'єрний самоскид Tatra Phoenix T158 8P5R46.261 8x8.1R демонстрував можливості повністю незалежної підвіски. Машина оснащена кабіною DAF, яка сильно відрізняється від знайомої нам з дитинства кабіни моделі 815. Самоскид приводиться в рух дизелем Paccar рідинного охолодження Євро 6 потужністю 462 к.с. при 1500-1900 об/хв. Максимальний крутний момент 2300 НМ при 1000-1400 об/хв. КПП ZF на 16 передач, ручна або «робот». Привід повний на всі вісім коліс через одноступеневу роздавальну коробку. Вантажопідйомність 33 тонни. Швидкість 85 км/год.
Tatra Phoenix T158 8P5R46.261 8x8.1R демонструє можливості повністю незалежної підвіски.
Німецький виробник комунальної і миючої техніки Karcher представив новітню підмітально-всмоктувальну машину МС250 для роботи на великих площах. Апарат відрізняється цікавою компоновкою і конструкцією. Двигун VM R754 (74-100 к.с. Євро 6) розташований в межах бази за кабіною, передня пневмопідвіска – незалежна двохважельна. Задня пневмопідвіска – залежна. Привід – задній. Всі колеса керовані, за рахунок чого досягається внутрішній радіус повороту в 1030 мм. Машина відрізняється найбільшим бункером на 2,2 м3 в своєму класі, а також високою швидкістю в 60 км/ч. Обидві щітки оснащені роздільним керуванням.
Кабіна відрізняється великими розмірами, в ній спокійно розміщуються двоє. Органи управління оригінально згруповані на особливій консолі і ... прямо в маточині керма, де встановлено екран панелі приладів.
Німецький Karcher представив новітню підмітально-прибиральну машину МС250.
Стенд АВТЕК як зазвичай вражав великою кількістю спецмашин, в основному на перевіреному шасі турецького Ford. З новинок, по-перше – контейнеровоз-сміттєвоз Hidro-Mak на шасі Ford 1833 DC (330 к.с.) вантажопідйомністю 10 т. Машина призначена для навантаження контейнерів об'ємом 4-8 м3. По-друге, автопаливозаправник Everlast на тому ж шасі. Об’єм 10 м3. Він оснащений двома зливними рукавами довжиною 4 м.
Контейнеровоз-сміттєвоз Hidro-Mak на шасі Ford 1833 DC
Автопаливозаправник Everlast на шасі Ford
На відкритому майданчику можна було ознайомитися з чотиривісним самоскидом Ford 4142D, з встановленим новим сніговим відвалом Rasco Kalnik 5,0 шириною 5 м. Ширина прибирання 4620 мм. Крім того, АВТЕК представив мінімусоровоз Hidro-Mak Monoblok SCK-5 на шасі IVECO Daily 70C15 (146 к.с.) Повна маса 7 т. Об’єм бункера 5 м3. Коефіцієнт стиснення 2:1-4:1 в залежності від типу сміття. Машина доповнена камерою заднього виду з монітором в кабіні водія.
Самоскид Ford 4142D, оснащений новим сніговим відвалом Rasco Kalnik 5,0
Мінімусоровоз Hidro-Mak Monoblok SCK-5 на шасі IVECO Daily 70C15
Компанія «Аерадін» привезла в Міжнародний виставковий центр бульдозер «Четра» Т9 з просунутою системою керування. Ніяких важелів – тільки клавіші, кнопки і джойстики! За бажанням замовника, машина комплектується або двигуном ЯМЗ-236НБ-2, або Cummins QSB6.7. Потужність, відповідно 238 і 225 к.с. Швидкість роботи 3,8-11,1 і 5,0-14,4 км/ч. Бульдозер може бути оснащений прямим відвалом довжиною 4185 мм або напівсферичним довжиною 3154 мм. Висота підйому відвалу – 1000 мм. Маса 18885-21830 кг.
Бульдозер «Четра» Т9
Ще техніка:
Телескопічний навантажувач Manitou MT-X 625. Висота підйому 5,85 м, виліт 3,4 м. Вантажопідйомність 2,5 т. Всі колеса керовані.
Український екскаватор-навантажувач Elex 81A. Потужність мотора Д-245 110 л.с. Місткість ковша – 0,1-0,3 м3. Глибина копання 5,4 м.
Трактор КИЙ з мотором Д-245 (100 к.с.) з польським навісним екскаватором ззаду Hydramet H500 (з окремим сидінням), глибина копання 2 м. Спереду встановлений український навантажувач «Дубок-12» вантажопідйомністю 1,2 м.
Найменший транспортний засіб виставки – німецька «мототачка», та ще й самоскид Zipper ZI-RD300. Незважаючи на скромні розміри, він перевозить 300 кг вантажу! Мотор чотиритактний бензиновий 6,5 к.с. Швидкість 6,4 км/год.
Китайський автокран Zoomlon-MAZ ZMC-25-1C на шасі МАЗ-6312С3-529-001 (273 к.с. – ZF) вантажопідйомністю 25 тонн. Довжина стріли автокрана 10,5-32,5 м. Довжина «гуська» – 8 м. Максимальний виліт – 30 м. Максимальна висота підйому 8,2 м
Корейський екскаватор Doosan DX260LCA з посиленою кабіною, захищеною від перевороту і падіння каменів. Потужність двигуна 192 к.с. Об’єм ковша 1,1-1,4 м3. Радіус копання до 10,6 м. Глибина копання 7,3 м.
IVECO Eurocargo 4x4 з краном-маніпулятором HIAB X-CL 8.
Сміттєвоз ФПВ-442-МВ із заднім завантаженням на шасі МАЗ-5340С2
Сміттєвоз EFE із заднім завантаженням, встановлений на нове шасі Shacman L3000 220
Телескопічний автопідйомник SOCAGE T318 на шасі МАЗ-4371Е2 з розширеною на ще один ряд сидінь кабіною.
Лабораторія по дослідження свердловин ЛСГ-10 на шасі МАЗ-6317F5-564-001 від українського «Пожспецмаш».
Китайський екскаватор Sunward SWE 210ELR з мотором Isuzu 150 к.с. і ковшем 0,45 м3. Радіус копання – 5 м, глибина – 11,5 м.
Розпилювач рідких реагентів Rasco Liquid 8.0 на базі Ford 1833DC.