Гібридний модуль для Transit Custom, був представлений ще в минулому році, однак незадовго до виходу моделей Ford Transit і Tourneo компанія вирішила розкрити деякі додаткові подробиці.
Гібридна система йде з модулем, що підключається, який дозволяє проїхати в повністю електричному режимі до 56 км. Гібриди обладнані електричним двигуном, який встановлений на передній осі. Він генерує 125 к.с. (93 кВт). Передбачений літій-іонний акумулятор на 13,6 кВт/год. Також в систему входить 1,0-літровий бензиновий двигун EcoBoost, який використовується в якості генератора. Сукупний запас ходу перевищує 500 км. Середня витрата пального становить всього 2,7 л/100 км.
При цьому акумулятор встановлений під підлогою, завдяки чому вантажопідйомність не змінилася в порівнянні з версіями, оснащеними ДВС. Об’єм багажного відділення Ford Transit Custom PHEV становить 6 кубічних метрів. Вантажопідйомність становить 1130 кг.
Зарядний порт вбудований в передній бампер. Час повної зарядки складає 4,3 години. При використанні швидкої зарядки час скорочується до 2,7 години.
У салоні Ford Transit Custom PHEV зміни більш суттєві. Так, тахометр замінили на датчик рівня заряду батареї, також з’явився індикатор заряду акумулятора і дисплей, на якому показано відстань, яку може пройти фургон до повної розрядки батареї.
Ford Transit Custom PHEV буде пропонуватися в кузовах Van і Kombi. Версія Van буде запропонована в варіантах Base, Trend і Limited. У стандартне оснащення для всіх версій включені кондиціонер і підігрів лобового скла.
Transit Custom PHEV вже доступний для замовлення, перші поставки клієнтам заплановані в Європі на кінець року.
Tourneo Custom, оснащений тією ж гібридною системою, розрахований на перевезення восьми чоловік. Дальність ходу в повністю електричному режимі трохи менше – 53 км. Витрата пального виявилася трохи вищою – 3,1 л/100 км.