Перший електричний екскаватор Volvo ECR 25 робочою масою 2,5 т використовується для риття траншей на полі для гольфу неподалік від Парижа. Замість двигуна внутрішнього згоряння на ньому встановлені літій-іонні батареї і електродвигун, який приводить в дію гідравлічну систему для переміщення ділянкою і для роботи навісного обладнання. Компактний екскаватор не має вихлопу і працює майже безшумно, що важливо в міських умовах.
«Для жителів, та й міст в цілому, це робить нашу роботу більш прийнятною, оскільки обмежує викиди вуглецю і шумові перешкоди», – зазначає Бенджамін Сільвент, виконроб компанії Spac, яка тестує машину.
Згоден з ним і оператор екскаватора Александр Бірот: «Коли ми розмовляємо з хлопцем в траншеї, нам не потрібно кричати, ми розмовляємо нормально, і він чує все. З традиційним екскаватором спочатку довелося б вимкнути двигун, щоб він міг мене чути. Більш того, ми проводимо цілий день в траншеї, він зазвичай вдихає багато парів, але тепер немає вихлопних газів, які він міг би вдихнути. Якби в компанії були тільки електричні машини, це було б чудово».
Нагадаємо, що компанія Volvo CE планує відмовитися від двигунів внутрішнього згоряння для міні і компактної техніки. Згідно з оголошеними даними, екскаватор ECR 25 може працювати без підзарядки до восьми годин і заряджатися від звичайної електромережі протягом ночі. Крім того, доступна опція швидкої підзарядки.