Зокрема йдеться про реконструкцію існуючих та будівництво нових причалів, а також розширення підхідних залізничних шляхів. Це забезпечить підвищення вантажообігу порту й надходжень від портових зборів.
«Сьогодні ми дійшли попередньої згоди щодо реалізації державно-приватного партнерства в оновленні гідротехнічної, складської та залізничної інфраструктури порту. І інвестор, і держава мають спільну мету — створити сучасні портові потужності під гарантію зростання вантажообігу.
Зараз розпочинається розробка проєктної документації та оцінка інвестицій. І вже в другому кварталі цього року плануємо виходити на підписання взаємних зобов’язань держави та приватного інвестора», — прокоментував Олександр Кубраков, Міністр інфраструктури України.
Кернел є провідним експортером сільськогосподарської продукції та одним із найбільших приватних портових операторів, який сьогодні забезпечує майже 40% вантажопотоку ДП «МТП «Чорноморськ». За 10 років роботи компанія збільшила експорт у 2,5 рази. Минулого року причали та припортова інфраструктура прийняли 10,2 млн т. зернових. Водночас середній рівень завантаженості наявної портової інфраструктури склав 92 %.
У планах — подальше збільшення вантажопотоку, однак це вимагає розширення пропускної потужності портової інфраструктури. Компанія та АМПУ зацікавлені в реконструкції наявних та будівництві нових причалів, а також розширені підхідних залізничних шляхів. Зокрема, це забезпечить можливість обробки сучасних суден.
Нагадаємо, що Адміністрація морських портів України завершила днопоглиблення 1-го ковшу акваторії Сухого лиману до 15 метрів. Це забезпечить безперешкодний підхід суден типу Panamax з дедвейтом до 100 тис. тонн.