У вебінарі взяли участь представники Державної служби морського та річкового транспорту України, ДП «Укрводшлях», ДП «Адміністрація морських портів України», ДП «Класифікаційне товариство Регістр судноплавства України», ДУ «Держгідрографія», Державного університету інфраструктури та технологій України, Центральної комісії судноплавства по Рейну, Viadonau, проєкту технічної допомоги ЄС «Сприяння транспортному розвитку річки Дніпро», STC-NESTRA, ТОВ «RISOIL TERMINAL», Дунайської Комісії, команди підтримки реформ Міністерства інфраструктури України, ДП «Адміністрація річкових портів», Європейської Комісії, Інспекції навколишнього середовища людини та транспортної інспекції Нідерландів. Відповідно до Директиви від 14 вересня 2016 року ЄС 2016/1629 про встановлення технічних вимог до суден внутрішнього плавання, про внесення змін до Директиви 2009/100/ЄС і про скасування Директиви 2006/87/ЄС, яку вже частково імплементовано Законом України «Про внутрішній водний транспорт», компетентні органи повинні організувати процес роботи з Європейською базою даних корпусів (EDBN) та оперативної співпраці (обмін даними) з Європейською Комісією та EDBN. Ì0001159066cÎ №46/11159-21 від 26.11.2021 2 У зв’язку з цим на вебінарі детально розглянуто представлений практичний приклад того, як різні бази даних можна об’єднати та зробити доступними для різних інспекційних органів, щоби розробити ефективний механізм перевірок. Презентації заходу представлені нижче.
Ukraine Presentation_ukr_PDF
Platina3_Presentation_T2.4_Oganesian_Boyer_v3_ukr PDF