Відповідний регламент ЄС було ухвалено 12 листопада.
Автомобіль, обладнаний ISA, самостійно зчитуватиме значення швидкості на дорожніх знаках і відповідно її знижуватиме або збільшуватиме. Крім того, система повинна попереджати водія про обмеження швидкості, відображаючи відповідний значок на панелі приладів і подавати звуковий сигнал про перевищення ліміту.
За попередніми оцінками, лише у Брюсселі ISA може зменшити кількість жертв ДТП до 20%.
ISA буде встановлена не лише на легкові автомобілі, а й на автобуси та вантажівки. Пристрій складається з камери, зображення якої зчитується за допомогою алгоритмів, що визначають знаки обмеження швидкості та точних карт із записом обмежень швидкості.
На основі цих двох джерел інформації ISA зчитує обмеження швидкості із точністю щонайменше 90%.
Така система буде не єдиною новинкою в обладнанні автомобілів. З 2022 року ЄС почне вимагати, щоб нові автомобілі були обладнані системами допомоги при екстреному гальмуванні та інтелектуальною підтримкою швидкості.
З 2024 року кожен такий автомобіль, що продається в ЄС, має бути обладнаний ними.
Європейська комісія (ЄК) також повідомляє про ймовірний запуск систем безпеки. ЄК планує оцінити електронні системи допомоги водієві через два роки після їхнього широкого впровадження.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, отримані дані покажуть, як часто водії відключали обмежувачі швидкості та яка із систем найбільш ефективна.