Коригування потрібне для приведення проєктів у відповідність до сучасних потреб столиці, а також для визначення актуальної ціни будівництва.
«Наразі ми говоримо про проєкти, які затверджені ще у проміжку 2008–2012 років. За цей час, окрім цін на матеріали, змінилось і саме місто. На прикладі Подільсько-Воскресенського мосту ми бачимо, як затягування будівництва та деактуалізація проєкту, ще й за умов хаотичної забудови, може призвести до катастрофічних для міста наслідків.
У держави є розуміння того, що дуже часто місцева влада провалює важливі в цілому для країни інфраструктурні проєкти. Метро у Києві — не виключення. Тому ми підтримали рішення провести коригування проєктів — а у перспективі розглядаємо варіант запуску системної державної програми щодо розвитку метрополітену в Україні» — розповідає Олександр Кубраков, Міністр інфраструктури України.
Про коригування яких проєктів будівництва метро йдеться:
Нагадаємо, що за останні 10 років будівництво нових станцій метро в українських містах майже призупинилось. Усього за роки Незалежності в країні було збудовано 36 станцій метрополітену, з них лише 4 — у період з 2011 по 2021 рік. Якщо говорити про Київ, то остання станція метро тут була відкрита ще у 2013 році (Теремки).