Проблема, яка потребує розв’язання
На даний час вантажі Сіль комова, Сіль технічна та Концентрат мінеральний «Галіт» навантажуються у піввагони без захисту. Під впливом атмосферних опадів утворюється насичений розчин солі. Це призводить до:
- погіршення якості вантажу;
- втрати вантажу (видування, висипання вантажу, витікання розчину солі);
- руйнування вагонів – постійний контакт стінок та підлоги вагонів з сіллю прискорює їх корозію, що при тривалому використанні вагонів для таких перевезень призводить до їх псування;
- руйнуванню залізничних колій – висихаючи на ходових частинах вагона, сольовий розчин утворює шар солі на візках та елементах гальмівної системи, що може негативно вплинути на ефективність роботи гальмівної системи вагону;
- забруднення навколишнього середовища (засолювання землі).
Проєктом акта передбачено введення обов’язкового використання вагонних вкладишів або м'яких контейнерів під час перевезення на відкритому рухомому складі залізницею Солі комової, Соліа технічної та Концентрату мінерального «Галіт».
Таким чином буде зменшений вплив опадів на вантаж, виключено прямий контакт солі з кузовом вагону та можливість потрапляння сольового розчину на ходові частини та гальмівні елементи вагона.
Розробником проєкту акта є Директорат залізничного транспорту Мінінфраструктури.
Проєкт акта розміщено на офіційному сайті Міністерства інфраструктури (www.mtu.gov.ua) у розділі «Регуляторна діяльність».
Зауваження та пропозиції до проекту акта прохання надавати на адресу Директорату залізничного транспорту, 01135, м. Київ, проспект Перемоги, 14; tomchuk@mtu.gov.ua.
Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування проєкту акта у письмовому та/або електронному вигляді.